۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۲۴۷۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی 22 بهمن نماد پایداری ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: 22 بهمن نماد پایداری ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
راهپیمایی 22 بهمن نماد پایداری ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و خداوند را به همین واسطه شکرگزاریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این 35 سال دستاوردهای بزرگی به دیت آورده است و ضروری است تا در حفظ و پاسداشت این ارزش‌های اهتمام ویزه‌ای به کار گرفت.

نکونام با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: رهبرهای داهیانه امام خمینی (ره)، تعامل و همکاری همه جانبه مردم، تبعیت آنان از امام راحل و ایثارگری شهدا و مجاهدان انقلاب اسلامی از مولفه‏ های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت حضور همه‌جانبه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: با حضور همه‌جانبه در این صحنه اقدامی عملی را در راستای پاسداشت راه همه کسانی که برای تکوین این نظام اسلامی تلاش کردند، به منصه ظهور جهانیان قرار دهیم.

نکونام با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حقانیت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب با وحدت و یکپارچگی، استقلال‌خواهی، آزاداندیشی و وفاداری مردم به اسلام و پایبندی به فرامین رهبری به پیروزی رسید و این اصول باید همچنان زنده و پاینده بماند.

وی تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه کشور که همواره از خواص جلوتر بوده‌اند، این بار نیز با حضور پررنگ خود در صحنه نقش مهم و حساسی در نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۹:۵۷

16 Jan 2020